vrijdag 20 augustus 2010

Kassabonnetjes nakijken

Ik ga niet bepaald naar één supermarkt. De dichtstbijzijnde is AH, gevolgd door C1000. Iets verder weg zit nog een Lidl. Daarna een Jumbo, Aldi en Natuurwinkel en weer iets verder een Nettorama. Dat zijn voornamelijk de supermarkten waar ik mijn boodschappen doe en in de vakanties graag een bezoekje aan de markt breng. Mijn favoriet is de Natuurwinkel als vegetariër zijnde, maar ook vanwege het biologische. Die is niet de goedkoopste, maar voor groenten zijn ze soms goedkoper. Ik koop ook niet altijd de aller goedkoopste producten omdat smaak en kwaliteit ook bepalend is. Omdat AH zo dichtbij zit, ga ik daar natuurlijk vaak heen. Mijn favorieten zijn daar de 35% producten en die waar een bonus opzitten. Ik weet niet goed waarom, maar dat geeft me altijd een ′kick′ om zo een leuk goedkoop voorraadje te verkrijgen. Echter dáár gaat het bij de kassa heel vaak mis. Zeker 1 op de 3 kassabonnetjes zijn daarom niet goed. Al jaren kijk ik daarom altijd de kassabon na en dat heeft me tot nu toe al veel opgeleverd! Dus de eerste verdienste is altijd goed de kassabonnetjes nakijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie.