vrijdag 13 augustus 2010

Tijdschriftenmanie

Ook al heb ik geen abonnementen meer sinds vorig jaar, toch koop ik nog geregeld losse tijdschriften. De meeste hiervan zijn handwerktijdschriften, maar ook over de tuin. Een paar zijn erg favoriet, maar er zijn er ook die ik steeds minder goed vind en na grondig bladeren uiteindelijk toch spijt heb dat ik ze kocht. Dan zijn er nog de tijdschriften die met een zeer snel besluit bij de supermarkt zijn gekocht, omdat ik mezelf weer zo nodig een cadeautje wilde geven. Mooie bladen, mooie foto’s, maar eenmaal gezien, wat dan? Bij de koopstop hoort dus ook de stop op tijdschriften. Ai dat zal heel moeilijk voor me zijn! Een regelrechte beproeving!
Ik heb nog één uitweg en dat is dat ik een pasje van Selexyz heb voor een tegoedbedrag, dus ik zal met zorg een paar maanden nog een van mijn favoriete bladen kunnen uitkiezen en kopen. Voortaan flink Googlen en op Flickr naar leuke ontwerpen kijken. Ook het zelf ontwerpen lag stil en krijgt hierdoor misschien wel een duwtje in de rug.

3 opmerkingen:

  1. heel langzaam aan koop ik ook wat minder tijdschriften, maar het blijft een uitdaging...

    sterkte ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij de bieb zijn ze bijna gratis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerst van te voren doorbladeren scheelt vaak ook. Als ze in plastic worden verpakt, kun je het niet zien wat erin staat en dat zijn meestal de tijdschriften waar ik dan toch spijt van heb ze te hebben gekocht.

    Dan moeten die tijdschriften waar je interesse in hebt, maar net aanwezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.